joi, 10 martie 2022

 

Crisula Ștefănescu: “ÎN ȚARA MINUNILOR: Pagini de jurnal american”.          

               

De pe site-ul editurii AIUS aflu că tocmai a sosit de la tipografie volumul “ÎN ȚARA MINUNILOR: Pagini de jurnal american”.

Editura îmi face surpriza de a prezenta și celelalte cărți ale mele apărute anul trecut la AIUS prin munca dedicată a redactorilor și prin gentilețea celor care s-au aplecat asupra cărților și le-au prezentat în postfețe cuprinzătoare sau succint, dar sesizând, nu mai puțin, ceea ce era esențial.

Caldele mele mulțumiri merg către Nicolae Marinescu, directorul editurii, doamna Mihaela Albu, inițiatoarea colecției “Cărțile exilului”, domnul Dan Anghelescu, care a avut amabilitatea de a semna postfața la “În Țara Minunilor”, domnul Jan Cornelius pentru inspirata prezentare a aceluiași volum, domnul Petrișor Militaru, cel care în repetate rânduri a vorbit la TV despre cărțile apărute la Aius, doamnele Bela Sorina și Mihaela Chiriță, ce au supravegheat îndeaproape întregul parcurs al cărților, precum și fiica mele, Monella Kaplan, autoarea coperților și susținătoare neobosită a proiectelor mele.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu