vineri, 22 octombrie 2021

 Cuvinte de mulțumire din partea doamnei Liliana Corobca, postate pe facebook.









 

Calde felicitări, dragă Doamnă Crisula Stefanescu și mulțumesc mult pentru aceste două apariții importante!  

De ambele personaje-personalități mă leagă atâtea lucruri și ambele au contat atât de mult în viața mea!

Lui Nicolae Florescu îi mergea vestea că este sever și dificil și colegii mei de la Călinescu mă întrebau cum comunic cu el, de teamă să nu fug din institut. Cică m-a acceptat la Exil că știam latina!

Îmi aduc aminte cum mi-a propus să mă ocup de Busuioceanu, ca proiect de cercetare, primul meu proiect!, cum am descoperit arhivele și tragedia exilatului care nu-și poate revedea copilul, soția, casa...

Sper ca aceste două volume să aibă cât mai mulți cititori și mă bucur că preocuparea pentru exil dăinuie atât de frumos la Craiova!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu