duminică, 3 septembrie 2017

Case cu ochi- fragment dintr-o scrisoare a doamnei Lilica Voicu-Brey


 
Case cu ochi- fragment dintr-o scrisoare a doamnei Lilica Voicu-Brey

   Doamna Lilica Voicu Brey,  profesoară la Universitatea din Tarragona, care a fost de curând în țară, împreuna cu fiica sa Patricia, a avut amabilitatea să-mi trimită câteva rânduri despre locurile vizitate.
   Printre lucrurile care i-au atras atenția, au fost și acoperișurile cu ochi de la casele vechi din Sibiu, pe care le-a descoperit și datorită unei fotografii a lui Dan Er. Grigorescu Negropontes, apărută pe coperta cărții CUVINTE ȘI IMAGINI, Scrieri alese, publicată la  editura Vremea.


Draga mea Cris,

.... Tot datorită ție am făcut altă descoperire. Mi-a atras atenția coperta cărții lui Dan Er. Grigorescu și chiar i-am vorbit Patriciei despre acel acoperiș cu ochi. 
La rândul ei, Patricia, la Sibiu, mi-a arătat că multe case aveau acele acoperișuri, care ne-au încântat. 
De câte ori fusesem la Sibiu și totuși, fără cartea ta, nu am remarcat acea arhitectură cât se poate de originală (vezi pozele)!
Curios nu-i așa?

Dragă Lilica, multe mulțumiri pentru rândurile tale și fotografiile încântătoare ale Sibiului.


















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu